Meest gestelde vragen
Hieronder vind je een opsomming van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via de contact pagina.
Wij leveren niet uit eigen voorraad, maar promoten artikelen van andere webshops. Zij zullen ook de artikelen naar je toe sturen.
Dan dien je contact op te nemen het bedrijf waar je het artikel hebt aangeschaft.
U kunt contact opnemen via het contactformulier, deze kunt u invullen en naar ons verzenden.
Status Voorraad
Yogakledingshop.nl doet er alles aan om een actueel overzicht van het aanbod te geven.
Alle producten die op de website staan horen op voorraad te zijn bij de webshop.
Voor een actuele status verwijzen wij u naar de webshop.
U kunt op de bestelbutton bij het product klikken om te worden doorverwezen.
Product is niet meer aanwezig.
Wij vinden het uiteraard zeer vervelend dat het product waar u naar op zoek bent niet te vinden is.
Als een product niet door onze zoekfunctie wordt weergegeven, dan kunnen we deze ook niet leveren.
De website geeft het volledige overzicht van het aanbod en de voorraad.
Eventueel kunt u proberen de zoekopdracht aan te passen en synoniemen gebruiken.
Wanneer het wel op Yogakledingshop.nl zichtbaar is maar niet meer op de website van de leverancier, dan kunnen wij u helaas ook niet helpen.
Wij kunnen ook geen andere producten voor u vinden.
Het kan voorkomen dat de aanbieder het product op hun website heeft verwijderd en dit nog niet op onze website is verwerkt.
Dit kan komen omdat onze partner de prijs van een product heeft gewijzigd en ons systeem dit nog niet heeft opgemerkt. Wij proberen dit altijd zo snel mogelijk te voorkomen.
Voor het ruilen of retourneren van bestelde artikelen of een garantie kwestie bij defect of mankement verwijzen wij u naar de webshop waar het product daadwerkelijk gekocht is. U kunt hier komen door op de bestelknop bij het desbetreffende product te klikken.
In ieder geval heeft u, verwijzend naar de wet Koop op Afstand, bij iedere online aankoop minimaal 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van reden het product retour te zenden.
Wij hebben helaas geen status overzicht van uw bestelling.
Ook kunnen wij niet zien wat u besteld heeft. U moet hiervoor bij de betreffende webshop zijn waar u de bestelling heeft geplaatst.
U kunt daar komen door op de bestelknop bij het product te klikken. Dan wordt u doorverwezen.